Tisdag 15/4

Nu har jag lunch, sitter då som sagt på jobbet som ni säkert förstår.
Började med nya telefonsystemet idag, så det är lite ovant.
Men de rullar på, hoppas på att det blir bättre med tiden. Men de brukar de ju bli!

Idag jobbar jag framtill 16,45. Så de är långpass idag. Men de rullar på.
Slängde idag in ansökan på högskola idag oxå. Så nu är de bara att vänta o se vad man
får för svar. Nyfiken redan nu. Kan säga att det blir mittuniversitetet i S-vall iaf! :)

Fick även ändra min ena semestervecka. Tog bort v.24 och valde v.39 istället för. Me like.
Så nu är det 25-26-27 & 39 som är mina kommande semestervecka! :)
De ser jag framemot. Far ju till Turkiet i slutet på v.26 -1vecka tillsammans med Fritte och
8st till. Svärfar bla och ngr fler! Spännande, men de kan nog bli skoj!

Ikväll vet ja inte om de händer så mycke. Blir iaf Sjukhuset 19,30 och sedan får jag la
se vad som händer och fötter.

Imorrn blir de jobb 08,00-17,15 och sen kommer Elina och hämtar upp mej.
Vi skall fara till baby i Eastwall o hälsa på. Me like. Träffa lilla Loke -längtar! :)

Jaja, nu ska jag ta o jobba lite!

//Mallah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback