Tisdag 1/4

En underbar skön tisdag har de vare än så länge!

Började morgonen med att gå på Träningshuset. Körde ca 40 min.
Både löpband och obitrec som de säger på tvn. Riktigt skönt.
Blev även 20min i solariet. Varmt o skönt.
Efter de blev de en sväng på ICA o sen hem. Så blev även en promenad
tof Träningshuset.

Det blev även ivigning av Grillningen idag. 1gången den 1/4.
Kanon gott blev de. Även att vi satt ute på Ballkongen och åt den grillade maten.
Kunde de bli bättre? Nope, tror inte de. Solen var så varm o skön. Men man kände
när vindarna kom att de blev lite kyligt. Men de är väl inte så konstigt.
Men våren har börjat visa sina förste tecken här i Ånge. Inte dåligt.
Efter maten diskade jag o sen blev de duschen.
Gick me Fritte till jobbet redan nu, hade ändå inge spec för mej.
Så idag jobbar jag 18-22,00 och har utbildning idag 19-20,00 så fonen 3h idag. Nice!
Ikväll lär de väl inte hända så mycke, kika på en ny film som Fritte hittat.

Imorrn är jag ledig hela dagen nästan. Jobbar 18,15-22,15 samma pass även på
torsdag och sen på fredag blir de 14,15-19,00 o sen är de S E M E S T E R ! Me like!

Nu har man börjat med att kämpa imot snusen. Tog min sista igår 15,40.
Blev ngn nikotinfri utav papi o hade 3st kvar imorse när jag vaknade. O de är nu slut!
Så nu sitter man här utan slut. Få försöka att lägga tanken på ngt annat än på snusen.
Men än så länge går de ju bra. Men vi får la se hur länge de håller i sej!

Jaja nä nu ska ja gå o anmäla mej till stegtävlingen. Trodde jag var anmäld ja,
men tydligen inte. Så ska ta o göra de o sen ska jag börja jobba ( om 40min)

//Malla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback