Söndag 6/6

Nu sitter jag i mitt flickrum med en hårfärg i håret.
Mami o jag har nyss vare o gått ett varv runt Johannisberg, blev 6500steg.
Riktigt skönt var de. Men man känner att de bara är solen som värmer.
Men det är skönt att vi går mot varmare tider.

Joo köpte ju en hårfärg igår när jag var till stan, så körde igång med färgningen nu.
Hoppas på att de blir bra. Är ju brunt som de ska bli precis som innan, men de hade
växt ut lite, så tänkte att jag körde en omgång till idag.

När färgen är klar o jag har duschat o gjort mej iordning så tänkte mami o jag gå o hälsa
på farfar en sväng. Se va han har för sej. Blir nog en kaffe o lite prat. Alltid lika trevligt.

Imorrn är de 1a dan på semestern. Skönt. Men hoppas på att veckan inte gå allt för fort.
Annars brukar de ju vara så när man en gång är ledig att dagarna går så fort.
Men de ska bli skönt iaf att få vara ledig!

Nä nu ska ja snart ner o skölja ur färgen!

//Malla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback