Söndag 20/4

Sitter nu hemma hos mami o papi i Ljunga, all alone!
Farfar skjutsade ner mami o papi till forumplan vid åtta tiden och sen tog de bussen mot Sthlm.
De ska nämligen ut o åka båt. Blir Cinderelle till Åland och kommer hem imorrnkväll igen.
Farfar skulle egentligen med, men när bussresan tar nästintill 6h så kände han sej inte lika
manad längre. Han får så ont i benen när de blir till att sitta still så pass länge. Det hade vare en
annan sak om man åkt bil och kunna stanna när man vill och hur många gånger man vill under
färden. Så Affen blev hemma. Men mama lär nog komma hem med ngt gotta till honom.

Har nästan nyss kommit hem ja. Har tagit mej en promenad runt Johannisberg. Härligt väder kan
jag lova fastän de var så tidigt på morgonen. Och många steg blev de som man får till godo räkna
till Stegtävlingen på jobbet. Nice!

Blev ändrad tur för mej idag, var ok att Fritte o jag bytte. Så istället för att jobba 18-22.00 så blir de idag
15-21.30. Men de ska väl la gå bra. Var iaf ok att söka komp om jag ville fastän att det var på Frittes pass.
Men jag får la se hur jag känner när ja kommer till jobbet.

Ja annars idag händer de väl inte spec mycke. Tänkte väl la snart dra mej upp över o hem igen.
Städa lite och köra in den sista maskin tvätt som ligger och väntar på mej i tvättkorgen. Hade tänkt göra
de redan igår, men då hade jag redan kört två maskiner så jag hade ingen plats att hänga den tredje.
Så troligtvis blir de den idag. Så är det.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback