Söndag 13/4

Är nu hemma hos mami o papi sen igår eftermiddag. Klev väl upp för ca 1½h sedan,
och då hamnade man här efter att läst lite resesdagböcker o så.
Mami o jag har planerat en promenad tills idag, så ska väl la snart ut o traska lite.
Skönt ska de bli, ser inte ut att vara speciellt varmt ute, men iaf. Kan vara skönt iaf.

Igår kom Fritte o jag hem fr Gävle, for vid 08.30 redan. Fritte skulle till Fränsta på
minnesstund efter Monica kl.13.00. Men de var riktigt skönt att komma hem tidigt på dan.
Minnesstunden hade gått bra, klart att de kändes tungt, men de gör de alltid.
Man är aldrig förberedd på att sådana saker som att somna in ska ske.
Man säger att man bara väntar o vet att de kommer att ske inom en snar framtid, men när
den en gång händer så är man inte förberedd längre. Men de hade rullat på bra iaf.
När Fritte var i Fränsta så spenderade jag eftermiddagen hemma hos mami.
Papi var i Bräcke på fotbollscup.
Mami o jag kikade på Beck o donade me litte annat.
När Fritte kom tillbaka så for vi till ånge för att byta bil.
Följde sedan med Fritte när han for till Tommy för att hälsa på. Var rätt trevligt, vet inte när
jag träffade Sandra sist.
Sen var de ju vårfest i matsalen på Fränstaskolan. Så innan de skulle till o börja så följde jag
med Sandra upp för att hälsa på. Och där blev jag glad, fick ju träffa Kicki! :) Har ju inte sett
henne sedan hon for till Turkiet i mitten på Januari. Så de blev en stor glädjeklump i magen!
Hoppas på att ses nånting mer innan hon åker, iaf höras nånting. Hon sticker ju igen om
2veckor och håller sej då borta i 6månader. Men hon är lycklig och det är de som är huvudsaken.
Och jag fick lyckan att träffa henne ett par timmar nu när hon var hemma.
Sen när klockan blev strax efter 22.00 så bestämde jag mej för att åka hem till mami o papi igen! :)

Så det blev en lyckad lördagkväll.

Idag händer de väl inte spec mycke. Fritte stannade över hos Tommy inatt så får väl la se när han
vaknar och hör av sej. Tänkte höra om baby höll sej hemma idag och inte hade nå spec för sej
så kanske man åker till Eastwall och hälsar på! Men vi får la se hure blir.

Jaja imorrn är de en ny vecka och semestern är över. Sätter mej ett rätt skönt pass såhär i början
på veckan. Medlemsservice 13-17.00. Så de känns rätt bra, men tittar man på resterande
dagar så hoppar jag väl inte av lycka, men de ska väl la kunna rulla på.

Jaja nu ska jag ta o borsta tänderna, sen tänkte jag gå in till huset bredvid och hälsa på Affen!

//Mallha*

Kommentarer
Postat av: Helené

Jag som trodde att jag skulle få träffa dej i Bräcke, men jag fick nöja mej med pappa Kaj, som förövrigt tyckte att jag skulle dra in magen ;) haha!
Lite besviken blev jag, men jag hoppas de blir fler matcher, med bättre väder o att vi ses då :) Ett måste!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback