Så är det

Nämn något som gjorde dig glad igår:

Att jag fick se ett nytt avsnitt av OTH! Me like

Vad gjorde du kl 08 imorse?

Stod i duschen

Vad gjorde du för 15 min sedan?

Mejlade iväg att jag bokat Hotell

Det sista du sa högt?

Anna

Det senaste någon sa till dig:

Hur var de med dem som är folkbokförd i Norge

Vad har du druckit idag?

Vatten o kaffe

Vad var det senaste du åt?

En banan

Vad var det senaste du köpte?

En dosa snus (Jag vet, jag ska sluta)

Vad är det för färg på din ytterdörr? 

Brun

Vad är det för väder hos dig nu?

Soligt men lite blåsigt

Godaste glassmaken?

Jordgubb

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Ja det gör jag

Sover du tungt?

Ibland, oftast. Om jag inte sover själv, då vaknar jag av allt

Drömmer du mardrömmar?

Kan hända

Trivs du med ditt jobb?

Joo det gör jag för det mesta

Favoritklädsel?

Mysbyxor

Favoritlåt just nu?

Angel med Flipside

Vad ser du om du tittar till höger?

Andreas

Vad gör dig glad just nu?

Att jag är ledig imorrn

Vad ska du göra härnäst?

Logga in och fortsätta jobba

Höger eller vänsterhänt?

Höger

Humör just nu?

Normal (tihi hur är man då?)

Favoritgodis?

Choklad

Kläder just nu?

Jeans och topp

Sommarplaner?

Ha semester. Åka till Turkiet

Hur många kuddar sover du med? 

2

Spelar du något instrument?

Nope, jag visslar :)

Morgon eller nattmänniska?

Olika fr dag till dag

Vad är viktigast för dig?

Mina nära o kära

Är du kittlig?

Ja

Snarkar du?

Nope, inte va jag vet.. Ingen som sagt det iaf

Stjärntecken?

Stenbock

Äckligaste insektenen? 

Spindlar

Stökigt eller välstädat?

Städat

Längtar du mest efter just nu? 

Sommarn, att de ska bli varmt ute.
Det är flipflop som gäller!

(Snodd fr Hellendellens blogg :) )


Kommentarer
Postat av: Helené

Haha, du har lika tråkigt som mej du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback