Onsdag 9/4

Va e de för en dag. E de en vanlig dag. Nej de är ingen vanlig dag för de är
Catrins födelsedag. Hurra hurra hurra!
Grattis baby på 21års dagen!

Nu står klockan på 08.37. Och de var inte allt för längesedan jag klev upp.
Pratat me Fritte litte på mess. Och de sitter ut på sjön o fiskar.
De toksnöar ska ja säga, inte lite heller. Men de varnade ju som sagt för snö.
Men nu vill jag ha vår.
Det var så skönt när vägarna var rena o torra. Och nu är de full i snö igen.
Menmen det är sånt man får ta.

Idag ska vi nog hälsa på baby, gratta henne. Vet inte än om de blir så att vi far ner till s-vall på BB
eller om de blir till Eastwall.
De skulle se hur Catrins värde var först. Och är de bra så får familjen Junghester Haraldsson
komma hem. Härligt.
Har ju lite paket som man vill överlämna, både till Catrin o lille skrutten Loke.
Men vi får la vänta o se va de blir för svar från BB.

Igårkvälls var jag på Ljusparty på forum, mami som var värdinna.
Det blev lite shopping. Bla 2st keramikfigurer. En liten snigel och en sköldpadda.
Dessa var jättetjusiga. Och sen blev de en sommarblandning av ljus.
Fick lite på köpet av mamis procent också efteråt. Och förfrisknings spray, tänkte att den
var praktisk att ha in på toaletten när man har kattlåda och de sa Lena att de skulle
ju passa perfekt. Så de blir bra de.
Nu längtar jag tills paketet kommer, men de skulle ta ca.2veckor.
Men den som väntar på ngt gått väntar aldrig för länge. Eller?!

Imorrn far Fritte o jag till Gävle. Tar tåget fr. Ånge på morgonkvisten. Skönt o åka o häsla på lite.
Alltid trevligt. Blir där tills på lördag. Kika lite på stan o sen kanske de blir en tur ut till Valbo.
Vi får la se hur de blir!

//Malla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback