Onsdag 2/4

Då var de mitten i veckan. Skönt att dagarna rullar på. Går ganska fort.

Idag har jag inte haft så mycke för mej. Bara vare hemma. Elina kom upp till
ånge strax före 14,00. Vi har inte heller gjort allt för mycke. Kikat på film o på kort.
Käkade lite "middag" o så.
När Fritte kom hem så kom även postbilen med sakerna vi beställt från netonnet.
59kg vägde paketet så ändå alternativet att välja var att få de hemskickat.
Men de var de väl värt. Så nu har man en ny mobil. En Sony Ericsson K660. Tjusig.
Hoppas på att den funkar som den ska bara. Ligger hemma på laddning nu så de
blir att prova på när man kommer hem! :)

Sitter nu på jobbet. Åkte med Elina hit istället för att bara sitta hemma, så var här mer
än 1h innan jag skulle börja jobba. Menmen inte hela världen de.
Så idag blir det 18,15-22,15!
Hemma ikväll händer de väl inte spec mycke. Lär väl la bli ngn bra film eller så.

Imorrn jobbar jag även då 18,15-22,15 så nästan hela dan ledig då oxå.
Lär bli träningshuset mitt på dan o sen lär de nog bara bli lugnt.
Blev ingen träning idag, var tänkt en promenad för mej o Elina, men då började att regna,
och då var de inte lika skoj längre!
Menmen en dag får man väl ta ledig. Men imorrn är jag på´t igen!

//Malla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback