Mitt i dan

Så sitter man här igen. Inte mycke att roa mej med idag, men det är ju alltid
trevligt med lite inlägg.

Tiden som gått idag söndag har jag inte gjort så mycke. Vare in till Affen och hälsat på.
Blev kaffe och skorpor. Gott. Visade fotoalbumet/scrapbooken, han tyckte den var väldigt fin.
Så de var ju riktigt skoj att höra. Vi satt o snackade lite innan vi gick hem igen.

Vare ut på nätet på bla Studera.nu och ams o kikat lite. Men inget som föll mej i smaken
så jag sökte nånting. Men sista anmälningsdagen för att studera är nu på tisdag den 15onde.
Så får väl la se om jag ångrar mej och går in o söker nånting iaf. Jag har ju två nätter på mej
att fundera. Fann väl la nånting jag kände lite för, men får beslutsångest och vill vara riktigt
säker innan jag söker. Men vi får la se hure blir.

Annars idag händer de väl inte spec mycke mera. Pratade med Fritte alldeles nyss, hade kleve upp
för ca.1h sedan. Gick o la sej 06.00 imorse så att. De satt nu o spelade tvspel och fick la se om
de kanske åkte till stan o bowlade.
Så blir nog ingen tripp till Eastwall ikväll, måste ju då åka ett par mil tillbaka för att Fritte skall kunna
ta sej hem. Men de kommer fler dagar att kunna åka upp till baby.

Jaja middag blir de vid tre tiden idag här hemma i Ljunga. Så stannar nog kvar och käkar lite.
Affen skulle komma in han oxå, alltid lika trevligt.

Annars har jag vare ut på blocket och kikat på lgh. Var faktiskt några som föll mej i smaken, och
rätt bra priser faktiskt. Man kanske tar o ringer o hör sej för. Men jag får la se hur de bli.
Skoj o kika vad som finns iaf.

Nä nu ska jag gå ner till mami en sväng på nedre plan. Kanske hjälpa till att fixa middan.

//Mallah*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback