Måndag 28/4

Har nyss precis kika klart på Andra Avenyn, till de blev de macka o yoghurt (frukost) och några
chokladbitar på det. Inge bra, men de var gott iaf.

Imorse var jag ut på promenad, riktigt skönt var det. Duggade lite, men de är sånt man får ta ibland.
Sen lagade jag mat till Fritte när han kom hem på lunch.

Ikväll blir det jobb, 17,30-22,00. Men de ska väl la gå. Älsklingen kommer o hämtar upp mej när jag slutar.
Han ska ju ner till Ljunga på träning ikväll, så ikväll blir de inge Ljunga för mej.
Annars idag händer de väl inge spec mycke skulle jag tro. Ta de lugnt bara..

Igår så var man ju ledig, var ner till Ljunga på Ljusparty, skulle inte handla något, men hittade två
pillerburkar med Ljus i som ja inte kunde låta bli att köpa. Så de blev 2saker igår iaf.
Sen när ja kom hem så städade jag o Fritte, skönt när det är rent o fint.
Sen får vi bort till Pontus o Ann-Sofie, satt o pratade lite o snusade på Alissa!
For sen upp till Alby o hälsade på Monica o Johanna! :)

Jaja, nu ska jag ta o känna om tvätten har blivit torr så jag kan ta o plocka undan den!

//Malla

Kommentarer
Postat av: Helené

De var skit kul o träffa dej i går :) Måste vi göra om vääääldigt snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback