Måndag 14/4

Och då var semestern över.
Vaknade rätt tidigt imorse eftersom att älsklingen skulle iväg o jobba.
Hade ställt klockan på 06,50 bara för att vara säker på att han kom upp.
Så när klockan var 07,15 så var man pigg o alert - nästan iaf! :)

Idag hade jag planerat in att gå på träningshuset kl.09,00. Men tog fram schemat
för att kika vilka pass de var idag och vilka tider. Och då märkte jag att de inte öppnar
förns kl.14,00 idag. Så de blev ingen träning idag. Men kanske att den blir en promenad
ikväll om vädret håller i sej.

Idag jobbar jag 13-17,00 på medlemsservice. Ett rätt skönt pass så här i början efter
semestern.
Efter jobbet så far jag med Andreas ner till Ljunga eftersom att han ska träna.
Och då kan de nog bli så att mami o jag tar en promenad.

Jaja nä nu ska ja snart ta o hoppa in i duschen o sen ska jag fixa lunch tills att
Andreas kommer hem!

//Malla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback