Lördag 5/4

Då var det lördagkväll. Redan säger jag, dagen har gått så himla fort.
Men har vare igång hela dagen.

Kl.09.10 imorse så stack mami o jag till s-vall. Var hemma i Ljunga igen kl.19.00!
Började med en fika inne på ikeahuset. Kikade sedan på lite smågrejer när vi ändå
var inne. Blev lite ljus och nå glasflaskor. Tjusiga.
Sen blev de Birsta City. Cubus, H&M, Kappahl, Gallerix osv. Fyndade lite.
Sen åkte vi in till stenstan en sväng. Kikade runt lite där oxå. BLev väl ungefär samma
affärer som inne i Birsta. Gick upp på Ming Palace och käkade middag. Me like.
Blev Kyckling med ananas för mami och för mej blev de Kyckling med championer
och purjolök. Smaskens.
Åkte sen ut på Västhagen och kikade på fotboll. Ljunga mot Hassel. Såg ca.30min
och sen höll vi på att frysa ihjäl, så då åkte vi på Konsum i Nacksta och sen drog vi hem.
Ljunga vann iaf med 5-1! Nice!
For hem till ånge en sväng o hälsade på kissarna och gav dem mat. Se så allt var bra.
Men de ville nog att jag skulle stanna, men tänkte vara i Ljunga en natt till.

Och nu sitter jag här. Har nyss vare ner o tage mej en ost & skinkmacka me mami.
Man ska inte äta såhär sent på kvällen. Jag vet. Men bättre en macka än de som sitter
o smaska chips o dipp framför ngn film. Vet - Det är gott med chips. Ibland.
Jag föredrar en smörgås.

Nu ska jag snart ta o hoppa ner i sängen. Kika klart på Beck-Monstret, som jag började att se igår.
Sen om man är vaken kanske de blir Ebba & Didrik...igen! :)

By the way: Var in o kikade på inläggen o bilderna på tjejernas resedagböcker.
Malin, Vickis, Emma & Hanna,
Gud vad jag avundas. Men snart är ni hemma igen tjejer. Efter 95dagar...
See ya!

//Mallha, the one and only!


Kommentarer
Postat av: Helené

Määh, ge mej inte dåligt samvete, jag äter ju chips nu ;) haha

Hoppas du mår prima o att vi ses SNART!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback