Lördag 19/4

Då sitter man här, men denna gång hemma i Sovrummet. Händer inte allt för ofta
att man skriver utanför jobbet. Men jobbar ju kvällen i kväll och blev lite sugen att
klottra lite redan nu.
Har ju vare ledig hela dagen, har inte hänt speciellt mycke. Var på ICA vid 10,00 o handlade
lite frukost och sen har Fritte suttit o kika på Hockey och då satte jag mej o kikade på
Andra Avenyn, de tre avsnitte som var denna vecka. Riktigt bra tycker jag att de är.
Är ganska så spännande nu men man får hålla ut tills imorrn. Men de ska väl la inte vara
några problem.Tihi..

Ikväll blir de som sagt jobb, 17,30-21,45. Kortpass. Måste hålla procenten uppe nu, har inte
vare så duktig på det de senaste dagarna. Men ikväll hoppas jag på att det går bättre.
Men de är bara att boka på.

Imorrn får jag väl la se om de blir mitt pass 18-22,00 eller om Fritte lyckas med att vi kan byta.
Blir de så att vi byter så blir de 15-21,30 för min del. De är pga att Fritte vill vara med o spela match
imorrn med fotbollen. Men vi får la se hur de artar sej.

Nä nu tänkte ja ta o se på OTH men vi lär la höras nå mera!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback