Kl.21,07

Sitter på jobbet för tillfället, ca.50min kvar nu o sen kommer älsklingen o hämtar mej.
Har rullat på rätt bra ikväll, har fått ihop ganska bra med bokningar. Tihi..
Ikväll annars händer de inte så mycke, kanske tar o kika på ngn film.
Såg klart på 10 000BC tidigar idag o såg även ny Irene Huss - Nattrond. Båda filmerna var
riktigt bra faktiskt. Älskar att se på film..tihi..

Imorrn är de sista april då, jobbar 09,30-18,15. Hoppas även de rullar på bra. Sen hade jag o Fritte
sökt ledigt på 1a maj. Trodde att det var kört att få ledigt då, men vi fick vara LEDIG, båda två.
Känns hur skönt som helst. Så nu är man ledig fr. 18,15 imorrn kväll till 18,15 på Söndag. Me like!:)

Jaja nä nu ska jag ta o jobba på den sista tiden innan jag skall åka hem!

Hadé!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback