Fredag 4/4

Idag skulle Maggis ha fyllt 34år om hon varit vid livet.
Tänk va spännande, jag funderar ofta på henne. Hur hon skulle se ut
och hur hon skulle vara i sättet osv. Det är jag nyfiken på.
Men hon fick inte vara med så länge, och jag fick aldrig träffa henne.
Min "lilla" syster!

Mami, papi o Farfar var upp på graven idag. Hade velat följa med, men får åka upp
o kika ngn annan dag. Se om den lilla ängeln sitter kvar, eller den ligger väl rättare sagt
ner. Med stjärten rätt upp i vädret.

Idag har jag inte gjort så mycke, fick hem deklarationen. Och i år blev de tydligen restskatt.
Ska ta med den hem till mami så får hon kika så att de stämmer allt samman.
Men de lär de nog göra skulle jag tro. Men de är ju bara att betala isf.
Men förstår inte hur de räknar. Ena året får man tillbaka strax över 4000 o sen nästa år
får man betala. Aja, vi får la se hur de blir.

Ikväll kommer mami o hämtar mej när jag slutar kl.19,00. Far ner till Ljunga.
Vet inte om de händer så mycke ikväll, kika på Så Ska De Låta skulle jag tro.
Imorrn blir de en tripp till s-vall me mami, kika lite. Kanske att man fyndar ngt. Me like!

Jaja så klockan 19,00 ikväll då går jag på semester. 1vecka. Me like!

Nu ska ja ta o jobba vidare!

//Malla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback