Fredag 25/4

Sitter nu på jobbet, har lunch för tillfället.
Skulle egentligen jobba till 19,00 ikväll, men fick kapa min lunch ½h så får gå hem 18,30.
Tänk att en ½h kan göra så pass mycke ibland.
Ska ju på middag hos Pontus o Ann-Sofie ikväll o då känns de bra att komma iväg lite tidigare.

Idag har jag suttit här sedan 09,45. Men fr. 10-13,00 hade jag MAS med Li. Skoj. Me like!
Pratade en massa, både om jobbet och lite privat. Så de är trevligt.

I helgen är ja ledig! Wonderfull.
Far till s-vall imorrn me mami o papi. Kika på vårmässan o sen in i Birsta. Mysigt.
På söndag skall jag få träffa Hellendellen. Ska ju på Ljusparty hos Pricken, så det skall bli trevligt.

Jaja nä nu skall jag snart ta o jobba vidare, men vi lär la höras nå mera!

Idag kommer jordenrunttjejerna hem till Ånge! 3månader borta, det är ett tag det!
Trevligt att få hem er tjejer!

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback