Eftermidda

Då sitter man på jobbet, jobbar som sagt Frittes pass idag så nu kl.15,00 börjar man då.
Och då börjar även matchen Fritte skall spela. Ljunga-Alnö. Hoppas på vinst. Det är ju bara
en träningsmatch, men de är ju alltid roligt med vinst!

Idag har ja inte haft så mycke för mej. Efter inlägget tidigare idag så for jag hem till Ånge.
For på Ica o sen hem. Hände inte så mycke, kika på OTH o sen blev de duschen,
sen har jag inte haft så mycke annat för mej. Kissarna har fått vare ute hela dan, de gillade
de kan jag säga. Var inte lika varmt som igår, men de var riktigt skönt väder iaf!

Fick mess fr mami förut, de skulle snart då kliva på båten. Sen skulle de vara hemma i Ljunga
imorrn strax efter 22,00. Så då skall jag fara ner o hämta hem dem. Så skulle tro att vi stannar
i Ljunga tills på tisdag eftersom Fritte ändå är nere på Träning och sen är vi ledig på tisdag.
Så det blir ju alla tiders! :)

Jaja ikväll efter jobbet lär de väl inte hända spec mycke. Lär ju se Andra Avenyn på svt.se iaf.
Me like very much! :)
Sen lär de nog bli sängen.

Imorrn blir de jobb på medlemsservice, 09,00-17,15! Känns bra! Sen är man ledig tills på
Onsdag kl.07,45. Men jobbar kort pass då på medlemsservice så de känns bra iaf!:)

Till helgen är jag ledig. Fritte har tage på sej att jobba. Tjänster och gentjänster.
Men skall iaf åka me mami o papi på Vårmässan på lördag och sen blir de ljusparty me mami
hemma hos Pricken på söndag! Me like ljus!:)

//Malla


Kommentarer
Postat av: Viika

Snubblade in här på din blogg och tänkte önska dig en trevlig fortsatt dag på samma gång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback