Abstinensbesvär

Känner jag just nu. Har inte haft det på två veckor men idag då kommer det.
Är lite mer än 1h kvar nu på jobbet, och det känns väldigt tungt.
Vill röra lite på mej o få tankarna på ngt annat. Men det är bara att hålla ut.

Fortfarande inget planerat för ikväll. Känner nog för en promenad.
Vill få med mej Fritte, men det blir nog inte det lättaste. Men man får väl la se.
Annars blir de som sagt Sjukhuset.

Var in på nätet nu och kollade mitt kommande schema. Hade nu lagt att jag som mest
ville jobba 6,5h/dag. Men man skulle tydligen önskas sej lite till enligt mina kollegor
för nu jobbar jag 12-19,00/15,15-22,15/15-22,00. Så de kändes inte som de roligaste.
Så nästa gång de är dax att söka så kommer jag att springa upp till veteranerna som
vet hur man ska önska!

Nu ska ja göra ett sista ryck!

//Mallah*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback