Faktura

Idag kom fakturan för alla lektioner och för hyran utav bilen under
min tid som körskoleelev. Den slutade på 4900kr. Usch va dyrt.
Att de ska vara så dyrt att ta körkort nu för tiden. Men nu har man de
ju iaf. Så nu har man vare ägare av ett körkort i 1månad och 2dagar! :)
Känns bra.

Kunderna är för trevliga idag. De tycker att de får sån bra hjälp och är
allmänt nöjd. De känns riktigt bra sånna dagar. O dag är de en sådan dag!

Inte många timmar kvar nu, men ändå är de det, men sen är de ju iaf helg!

Ikväll när ja kommer hem till Ljunga blire en promenad me mami runt
Johannisberg, och de kommer vi att göra i våra nya reflexvästar som mami
införskaffat till oss. Riktiga promenadisar är vi. O man måste ju synas nu
i höstmörkret. Och i dagarna här hare vare ännu värre, mörker och tjockdimma.
Menmen de lär väl försvinna med tiden. Hoppas på snö nu när de börjar bli så
kallt ute. O då tycker ja faktiskt att snön värmer lite. Men den kommer väl den med.

Har iaf bestämt mej nu, jag ska jobba mina 4h på Julafton. 09,00-13,00.
Det går väl. Hinner ju ner till Ljunga o käka middag o se Kalle Anka.
Man får väl la stå över kyrkan i år. Har ju varit där sedan man var bebis.
Men de var ju roligare då när man fick gå fram till krubban o ställa dit djuren o så.
Men nu är de inte så många småbarn i Ljunga längre så då är de inte lika skoj.
Sen går den där gudstjänsten fortare o fortare för varje år. Kan de vara pga att de
är en annan präst? Ja jag vet inte. I fjol jul var den nere på 20min. O så fort ska
de då inte gå, menmen. I år blire iaf ingen. Men hinner ju hem till mami o papi
till de roliga iaf. Och farfar så klart. Får väl la se hur de är med farmor om hon kommer
hem oxå. Lill tanten bor ju inte hemma längre, ligger ju på sjukhemmet i Fränsta.
Men tydligen har de blivit lite bättre iaf. Käringa har ett starkt hjärta iaf. Och de är jag
glad över! Vill ju att farmor o farfar alltid ska finnas. Vet att de aldrig går men så känns de.
Har ju vare hos dem sen jag var liten medans mami o papi var på jobbet. Är nog inte
så konstigt att de blev så eftersom att vi bott grannar hela mitt liv! I love them!

//Malin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback