Sunday

Skönt med söndag och ett pass på 4h. Man ska inte klaga. Inte varje
dag heller man tycker att det är skönt att de är söndag, men de kan
ju bero på att jag är ledig imorrn! Nice..
Då blire en s-valls tripp tillsammans med älsklingen när han slutar.
Shoppa lite julklappar var de tänkt då. Och möjligtvis ett vitrinskåp!
Har bestämt några julklappar iaf, men de kan ja inte skriva här ifall den
ena personen är inne o kikar. Nyfiken va...tihi..

Jaja ikväll blire bara lugnt, blir nog en promenad o sen blir de Andra Avenyn.
I love it. Sitter klistrad framför datorn o ser alla avsnitten därifrån! :)
Så nu är man fast vid en serie till..

Jaja så är de..

Igår åt vi middag hemma hos oss. Jag, Fritte, Mami o Papi. Riktigt mysigt.
Det blev Taco. I like it.
Sen blev de Andra Avenyn för mej medans älsklingen spelade NHL08.
Inte samma smak för de där framför tvn alla gånger...! :)
Sen blev det en film. Härmed förklarar jag er Chuck and Larry! :)
Rätt rolig film, har inte sett klart den än, men de lär väl la bli de med.
Jaja så är de..

Nu har ja min 1a o sista rast, kika runt lite innan ja ska jobba vidare de 2 sista
timmarna.. jaja så är de..

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback