Måndag

Sitter nu på jobbet, har min 1a rast nu som ja tog 35min för sent.
Menmen, blir så när man inte hinner o pauskoppla sej mellan samtalen.
Ewa var hit nu med min resultatuppföljning för oktober. Och både Ewa o ja
var nöjda. Hade slagit rekord för min tid här på SJ (Är ju ändå över 1år).
Ökad försäljning - känns ju kanon!:) Kul att se att de går framåt.
Jobbar ju som sagt nu, sitter till 18,15 ikväll. Men de går bra.
Har inte bestämt mej än om de blir promenad när ja kommer hem eller
om ja bara tare lugnt o försöka få upp de sista sakerna ur kartongerna.
Är ju så jädra kallt ute, men man får väl klä på sej om inte annat.
Jaja vi får la se hure blir.
Prision Break blir kl.22,00 ikväll iaf!:) I like it.

Imorrn är ja ledig -skönt. Älsklingen o ja ska nog ta o fara till s-vall en sväng.
Fritte börjar ju inte förns 17,45 så de hinner vi ju med.

Jaja nu ska ja ta o jobba vidare.. Hadé bra alla hopa..

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback