Ljunga

Hemma i Ljunga nu en sväng. Men tror nog att ja drar till Ånge igen.
Väntar på att tjejerna ska höra av sej så man får veta hur de blir med
utgången ikväll. Ida skulle käka middag me folks så skulle vi höras
senare. Malla tro ja har gått o lagt sej!:P Eller så hör hon bara inte fonen.
Baby vet ja inte vars hon tog vägen. Men vi får la se. Finväder ute då?
Nej de spöregnar. Lite nervis me körningen ikväll om de blir underkylt,
jaja vi får la se. Löser sej nog.
Hade tänkt gått på Forum iaf, men så blir nog inte fallet.
Älsklingen ska ju ner o jobba där han då. Sen kväll ikväll om inte annat.
Jaja så ser de ut. -Ingen aning va de blir!:P

Men de blir nog bra vilket som.


Over and out,
and happy halloween!
Eller va man nu säger.

Barn kom de hit förut iaf hos mami o papi.
-Bus eller godis?
Vadå gulligt.
Papi tömde iaf hela godisskålen som han köpte sej idag. Duktig papi! :)

//M*

Kommentarer
Postat av: Helené

Jag hitta hit o nu mitt i natten när jag är lite på lyset dessutom ;) haha!

Malin, du är för goo! Älskar dej

NUUUUUU ska jag sova!

2007-11-04 @ 02:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback