Jobbar

Sitter nu på jobbet, bokar för fullt...tihi..
Klockan står nu på 18,57. Har min fika om ca,1h. Nice.

Går rätt bra idag, drog till en bokning till Gällivare alldeles nyss för
18personer. 10033kr. Inte dåligt! :) Men de gå bra annars oxå! :)

Ikväll blir jag all alone. Älsklingen skulle ju dra ner till Fränsta efter
hockeyträningen. Inge skoj, men de är väl la bara att acceptera.
Inge skoj, men ändå.
Så ikväll för mej blir de Andra Avenyn framför datorn. I like it.
Såg ju att man kunde se ända från början. Så idag har ja sett
avsnitt 1-8 så nu har ja bara 8-27 kvar...tihi.. Men de är skoj! :)
Missade en massa avsnitt nu när de går så många dagar i veckan
o då fick ja reda på utav mami att de gick att se avsnitten på nätet,
och jag var snabb på att leta reda på dem. Och nu är man fast vid
en annan serie oxå...tihi.. Skoj.

Imorrn blire nog Andra Avenyn på förmiddan o sen ska jag iväg o jobbba
13,45-21,30. Inge skoj, men de är ju bara att acceptera.

Jaja nu är de 15min kvar tills att jag ska ha rast med baby så måste väl la
ta o jobba de minuterna.

Men vi kanske höres nå mera senare ikväll tillsammans med Andra Avenyn! :)

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback