Godmorgon

Nu är man här igen, var nån dag sedan nu. För tillfället sitter ja på jobbet,
är på medlemsservice idag. 08,30-16,30. Lite trött idag, men de går väl.
Morgonen blev de lite stressigt på, snozade fram till 07,02  men var
duschad och klar kl.07,40 så då var de bara att traska iväg på jobbet.
Så nu sitter man här.

Idag ska ja nog inte göra så mycke. Ska ut på en promenad iaf, annars vet
ja inte va ja ta mej till. Ut i friska luften med dej Malin!
Sen ska ja nog köra en maskin tvätt till. Körde min första igår med den nya
tvättmaskinen som jag o Fritte fick utav mami o papi i för tidig Julklapp.
Men jag är riktigt nöjd. I like it. Köpa nytt skölkjmedel idag oxå. Kan ja ju göra
när jag går ut o går!:)

Igår for ja o älsklingen till s-vall igen en sväng. Lämnade igen jackan som jag
köpte på Lindex i måndags. Insåg att den var för stor. Så då var man 1000kr
rikare!:) Och sen köpte vi en barstol till vårt nya barbord!:) Ska införskaffa oss
en till om ett tag, men kände att ja inte hade råd med två stycken igår, så vi
får la ta o vänta lite. Men de blir nog bra de...

Jaja nu ska ja snart ta o logga in, men kanske höres nå mera framöver dagen.

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback