Fredag

...och snart är de helg. I like it.
Sitter nu på medlemsservice och jobbar för fullt. Går hem redan 11,45
idag. Vilket känns jätteskönt. Blir ju lite längre helg när man har nästan
hela fredagen ledig oxå.

I helgen vet ni ju redan vad som händer, de har ja ju redan berättat ett ex
antal ggr.
Så ikväll som sagt blire hockey med Ida. Sen imorrn ska ja först upp på
Vallen me mami o tända på gravarna o sen ska vi ju på marknad i Kölsillre.
Trevligt. När ja kommer hem så ska ja adventspynta. Något som var lite synd
var att mina vardagsrumsgardiner från Jotex var beräknade att komma denna
vecka, men kommer inte förns nästa. Menmen, de är sånt man får ta.
Men kan ju iaf dona i köket, hallen och sovrummet!:) Känns skoj iaf.

Jaja så är de, nu har ja min första och sista rast. Tog den visst ½h senare än
vad jag skulle göra, hoppas de inte gör nånting...tihi.. Var så inne i de jag gjorde
så jag glömde bort den.. Menmen de är väl inte hela världen skulle ja tro.

Jaja nä nu ska ja kika vidare, men kanske höres nå mera när ja kommer hem.

Over and out!

//Mallha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback