Är de olyckans dag...

För de första så fick ja ett samtal på medlemsservice som gjorde mej
tokig. När ja hade suttit o diskutera med kunden i 30 min o ej i ett normalt
tonläge så vill kunden prata med en överordnad. Jag bad Ante fortsätta samtalet.
Efter sammanlagt 52min så var samtalet avslutat. Men Ante hade kommit fram
till samma svar som jag hade gett kunden. De enda som han skulle göra mer
var ju att felanmäla o se om de går att göra nånting åt saken. Men bara för att
ja lät ung o svarade på tal så blev man ju nedtryckt som en annan toalettborste.
Menmen slapp ju avsluta samtalet med elaka ord.

Sen var ja på ICA o köpte snus på lunchen. Jag skulle backa ut o tyckte att ja kollade
åt alla håll o kanter som ja ALLTID gör. Men då kom de en Volvo från ingenstans
o la sej på tutan. Vadå livrädd ja blev. Men de hände ju ingenting. Men hur kul
kändes de. De kändes för jävligt. Rädd som en liten kattunge blev ja. Menmen...

Nu är kl.15,00 o ja har 1½h kvar nu o sen ska vi upp till Malla o Nova i huset.
1a gången ja kommer dit idag. Så de känns skoj att få se hur de bor nu.

Nu ska ja ta o jobba den sista tiden, men vi lär la höras nå mera!

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback