13,30-22,00

Nu har man inte rätt att tycka o tänka hur man vill heller.
Om man säger en grej så är de tydligen helt fel.
Om ja tycker en sak om en människa så måste jag tydligen
känna den människan till punkt o pricka. Men den insynen ja fått
på av den människa så tycker ja fan mej vad jag vill.
Rykten jag hörde vid ett visst tillfälle så tycker ja fan va jag vill.
Trodde inte du skulle börja med det uttrycket igen - Men du känner ju henne inte ens?
Nä men jag vet väl hur hon är. Men tyck om henne du, det är upp till dej.
Har aldrig sagt nånting illa om henne eftersom att jag vet att du är vän me
henne. Men jag tycker inte att ja behöver tycka som dej, jag tycker va FAN
vad jag vill. Så är de bara.
Nu är ja bara på dåligt humör + att ja sitter på jobbet till 22,00 ikväll.
Ingenting som gör saken bättre.

Sitter iaf me Vickis hela kvällen. Hon sitter till 21,45 o ja till 22,00 som sagt.
Så de känns bra iaf!:)
Sökt komp från 18,00 men de lär man väl la aldrig få... Är ju lugn än så länge
men de är väl bara att vänta o se...

Händer väl inge spec ikväll egentligen men kan vara skönt o komma hem lite
tidigare. Men vi får la se hure blir.
Har lunch nu iaf till 17,30.. Så vi får väl la se hur kön ser ut när lunchen är slut.

Over and out!

//M*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fick ju gå hem, till slut :)

Postat av: Kicki

Jag förstår precis vad du menar gumman. ;) Ibland tänker dom inte på vad som sägs..

2007-11-02 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback