06,00-14,00

Nu blev ja less... Ovanligt att jag skriver de här.
Men så här var de. Började med att logga in 06,00. Drog ut
på rasten en halvtimme så tänkte ta den 07,45. Men när
klockan slog 07,40så hade jag en kund på tråden som ville
åka till Köpenhamn. Lägger fötterna på andra sidan under
bordet, oh ja jag kom åt strömbrytarn o stängde ner allting.
Hade kämpat med min procent (det var lugnt hela morgonen)
men endå. Så jag får börja om från 0.
Sen så ringer de en annan kund kl.08,05 o vill boka evenemang.
Tror ni att de gick o logga in o boka? Nej de gjorde de inte. Skoj!
Gaah förbannad är Malin nu. Får gå bort på direktbrev o fråga.
De funkar inte. Jag får be att ringa upp kunden. Sitter här nu
och de går fortfarande inte att boka, har iof sej lunch nu så
procenten sjunker ju inte, men iaf.
Evenemangs bokningen är felanmäld, men vi vet ju inte när de kommer
att börja funka igen.

Den här dagen kändes bra tils att klockan slog 07,40 o ja kom åt
strömbrytarn. Nu känns dagen förstörd. Procenten nere på 70% som
låg på 98% innan allting började att jävlas. Skippade iaf första fikarasten.
Kände inte för att ta den när allting slutade i en hel katastrof. Kanske ni inte
tycker att de var. Inte hela världen. Men just nu för mej så känns de som en
katastrof. Får väl la se om evenemangsbokningen kommer igång eller hur
de blir. KAOS!

Jaja idag har ja även utbildning för priomastercard mellan 13-14,00 så de
känns skoj att få göra nånting annat. O sen tänker ja gå hem.
När ja kommer hem vet ja inte vad ja ska ha för mej. Kanske att ja tar en
promenad om ja blir på bättre humör. Vi får la se.
Älsklingen jobbar till 17,30 ikväll o sen ska han på träning. Ingen älskling
förns 20,30 ikväll.. Menmen...
Imorrn har de iaf hemmamatch o ja har fridag imorrn. Kanske att man ska
iväg o kika. Tänkte höra med Ida om hon vill följa med. Kan ju va skoj.
Ja vi får la se imorrn hur de blir.

Vickis tänkte ju sitta här la med mej, men då hamnade hon på medlemsservice
idag. Inge skoj. Menmen vi får la ses under 1h när vi ha utbildningen. Blir bra.

Imorrn annars vet ja inte va som händer, tänker sova ut iaf. Kanske att man åker
ner till Ljunga o hälsar på mami. Vi får la se...

Jaja nä nu ska ja kika lite vidare innan ja ska logga in igen o fortsätta jobbet.
Men vi lär la höras någe mera iaf. Nu har ja iaf lättat mitt hjärta! :)

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback