Jobb jobb jobb

Ja jobbar gör man idag oxå.. Ska sitta här till kl.19,00 ikväll så dt
är ju bara 4h o 20min kvar.. Jätteskoj.. Nej, men ska väl la inte klaga
för det är ju lugnt så att... Kommit på mej själv att ja börjat klaga lite
väl mycke på mitt jobb.. Mycke för att jag får jobba kvällar.. Eller iaf till
kvällen. Men men dt blir väl förändringar här oxå.. Jaja så är dt..

Älsklingen är sjukanmäld idag o ligger hemma me förkylning o feber..
Stackarn..
Själv så är ja pigg, än så länge iaf.. Peppar peppar...

Mmm idag blir dt Ljunga när ja slutar jobbet. Hälsa mami o papi..
Sova där tills imorrn för då ska mami, jag o Fritte fara till s-vall.
Ikväll ska ja o Fritte upp på grusplan o köra lite bil. Ska öva mej på
att fickparkera.. Lära mej dt så kanske man kan dt tills ja börjar på körskola.
Ska ju köra intensivkurs i Fränsta på semestern i sommar..
Kanske inte så otroligt skoj att utnyttja semestern till det, men vill så gärna
ha dt nu så utnyttjar gärna semestern till det då!:)

Jaja så ser dt ut..
Nä nu hare blivit kö igen så nu ska ja ta lite samtal, försöka få ner den.
Har ju sökt komp från 16,00 o hoppas på att få gå hem..
Men så lär dt inte bli, men får lägga ner lite tid på samtalen då!:)

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback