Stenmarck

Ajjemen Martin Stenmarck är på jobbet idag!
Kan dt bli nå coolare..hihi...
Stått här o pratat me mej, Malin o Elin.. Skoj!:)
En riktig snygging kan man ju bara säga.. Grr...!
Bästa som har hänt under mina 9månader på SJ...
Otroligt men sant!


infogad bild



Så nu planerar vi flikkor att dra iväg på Ladies Night
den 27oktober i Sundsvall.. Skulle ju vara hu skoj som helst!

Jaja idag sitter man ju från 10,30-19,00 här på jobbet.
Sökt komp från 14,30 men dt kan ju ja glömma. Köö som vanligt.
Vill ju hem o plugga körkortsteori o sen fara till Torpshammar o sen
på fotboll.. Östavall ska ju spela. Men som sagt, blir nog kvar
här på jobbet till kl.19,00. Dt är bara att hålla ut!

Imorrn är ja ju ledig, planerar nog att fara till Fränsta o se på fotboll då.
Ljunga ska ju spela mot dem. Men ja får la se hure blir.
Fritte ska nog inte spela, han har en sån jävla uppsvullen fotknöl.
Men han fick se hur han skulle göra.
Blir ja hemma i Ånge som blir dt nog rensning ur garderoben på morronen
o sen ska ja ut o vara i solen. Men med min vanliga tur så blir dt väl
inte sol imorrn.. Menmen dt är bara att hoppas på dt bästa!:)

Sen blir dt ju skolavslutning för Madde på fredag. Men missar ju allt i kyrkan,
men middag blir dt senare på eftermiddan då.. Blir nog bra dt...

Jaja så är dt.. Idag annars händer väl int så mycke, äsklingen börjar jobba
kl.18,00 idag o ska sitta till 22,00, så ja kanske kör lite städning o teori när ja
kommer hem då, o sen blir dt nog tvn skulle ja tro!

Jaja så är dt, nä nu har ja ju "bara" 47min kvar av min lunch, kanske går ut
o sätter mej i solen en sväng eller så blir man kvar här vid datorn, jag får la
se hur ja gör!

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback