1 dagen...

...på min semester. Ja nu ska man få vara ledig i 4veckor.
Dt känns jätte skönt.
Idag blir dt snart en promenad, tänkte inte bli nån soffpotatis
dessa veckor. Sen blir dt hårdpluggning av teorin.
Ska ju skriva imorrn, o vill ju verkligen få in detta i huvudet nu!
Så så ser dagen ut idag.

Ikväll far vi till Ljunga igen. Fritte har fotbollsträning o då far ja ner
till mami. Mami o ja ska ju även åka till s-vall imorrn.
Först på skrivning o sen ut o kika lite på stan.
Mmm så ser dt ut.

På fredag denna vecka har ja min första körlektion eftersom att
ja ska på halkbana på måndag till veckan. Så frågade Micke om
ja inte skulle köra en gång innan iaf o de tyckte han självklart.
Så på måndag så!

På semestern är dt inte planerat så mycke annat för min del än
körkortet.
Älsklingen ska ju ha semester v.28 o 29, de två sista veckorna har vi
tillsammans. Då om allt går som planerat så far vi ner till Frittes
farmor Ewy i Linköping. Skulle ju vara jätteskoj.
Sola bada, umgås o åka båt!:) Så de ser ja framemot...




Jaja Midsommar har nu vare oxå.
Den firade ja tillsammans me mami o papi i Alby. Fritte jobbade.
Gick tipsslinga o kollade på när de kastade stövel.
Sen spelade ja mami Monica o Johanna bingo. Ingen vinst.
Papi o Fritte var o fiskade, men ingenting som nappade där heller...
Sen for vi o åt på Träportet. En fullträff säger ja bara. Där kommer ja
att äta fler ggr!:)
Sen när vi kom till Ljunga blev dt Full Frys på tvn med Stefan o Krister!:)

Jaja så såg mitt midsommarfirande ut!:)


Jaja nä nu ska ja ut på min promenad o sen köra lite teori!

Fortsatt trevlig sommar!



Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback