Jobbar

Då sitter man här o sliter. Nej då dt är rätt lugnt faktiskt. Egentligen har ja väl inte rätt o sitta här
o skriva, egentligen borde ja jobba. Men lilla Linda ville ha nånting att läsa så då är dt bara att
lyda order!:)

Idag började man 14,30 o ska sitta här till 19,00. Inte sådant farligt pass men sitter ju alldeles själv här o dt är inte dt roligaste men dt går bra ändå.

Innan ja började jobba idag så sov ja fram till 09,30 o sen kl.09,50 så var man på Grottan o tränade. Självklart var även Linda, Catrin o Vickis där. Och Emma.
Riktigt roligt ja o Linda har när vi tränar. Alltid. O alltid lika skönt o komma hem o ställa sej i duschen när man har tränat.. Då känner man sej fit, eller så inte... Men dt kommer väl.
Efter träningen så kom vännen hem på lunch, men tro inte att ja gjorde honom sällskap..tihi.. Han i köket o ja i sovrummet som håller på att stöka me allt samtidigt. Tittar på tvn, bäddar sängen o lyssnar på musik. Men jag KAN göra fler saker samtidigt faktiskt.

Jaja ikväll när man kommer hem vet ja int riktigt va som händer, ska kika på Greys kl.21,00 o sen får la man se va som händer. För ikväll behöver man inte gå o lägga sej efter barnprogrammen för Lilla Malla är ledig imorrn. Funderar på att gå på Jiges o köpa den dära fina klänningen tills på personalfesten på fredag. Men vet inte riktigt om jag har råd, jag får se. Men jag vill ju oxå ha klänning...tihi.. I får la se hur ja gör.

Nä nu har du fått lite att läsa Linda, men nu måste ja tyvärr jobba vidare!

Later!
//M*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback