?

När dt blir en sak, man tänker från början -ok, dt är lugnt.
Men sen när man tänker efter så kanske dt inte alltid kändes så lugnt.
Då tar man sej en funderare o undrar varför man inte bara sa dt där,
ja ni vet just dt där. Men man är för len i käften så man gör bara inte dt.
Inte idag, inte imorrn. Utan när dt gått några veckor då, ja då kommer det
fram dt man ville säga för några veckor tillbaka sen. Nä då passar dej sej.
Man är så jävla len i käften, det är bara att inse, man är ju dt!

Är hemma, glor på film på datorn. Snart dax för Sing along, om exakt 28min.
Älsklingen är i s-vall men några kompisar. Partaj ikväll för dem.
Kommer heller inte hem ikväll, övernattning i la stada.
Menmen, dt ska väl la gå bra att sova själv.

Imorrn är dt jobb igen, 14,15-21,15. Mmm ajjemen, bara att pallra sej iväg.
Hoppas på att Fritte kommer hem innan man går, men ja ska inte hoppas för mycke.
Eftersom att han brukar sov här hemma till framåt 13,00, och då ska ja ju inte hoppas på
att han kommer upp tidigare än den tiden dagen efter att han vare ute o festat. Men man får
väl la se hure blir.

Jaja nä nu ska ja lägga mej i soffan ett tag, se om dt finns nånting att se på innan man
ska se på Sing along.
Låter som att man inte har någe liv, jobbar o ser på tvn. Men dt är bara som dt låter.
Ett liv har jag, o lycklig dt är ja!:) Jag o min Andreas!

Mina flikkor är oxå i mitt liv. Utan er ingen Malla!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback