Ja...

Jaa nu sitter man hemma, nyss duschat. Klockan är 13,27 o idag börjar man jobba 17,30.
Endast 4½h idag. Hur skönt som helst.. Älsklingen är hos Svante nu sen börjar han jobba oxå,
kl.15,15 han då.

Mmm idag har ja vare ner på Grottan me Catrin o tränat. Blev ändå 40min, känns bra.. Idag är
det första dagen på resten av mitt liv. Ett nyttigare o hälsomsammare liv ska ja börja med.
Har försökte med det ett X antal ggr. Men nu j*vlar. Men vi får la se hure går.

Idag gör ja inte mycke innan ja börjar att jobba, hade tänkt städa men dt får vänta tills på
torsdag då man är ledig.
Har även pratat me Linda idag, hon är nere i Skåne tills på Onsdag hon.. Lill tösen min. Idag skulle
de ta färjan över till Danmark. Lät inte helt fel. Hoppas du har skoj nu tösen.
Själv sitter man framför datorn. Men den 8/3 drar vi till Vemdalen i 4dagar. Fick ju ledigt Torsdag o Fredag. Sen skulle Linda jobba min helg, dt är bara att hoppas att dt stämmer med schemat så vi får byta. Hoppas dt löser sej så man får dra iväg nåra dagar o bara tare lugnt o roa sej!:)

Jaja på Onsdag slutar man 12,45 så då ska vännen o ja dra till stan en sväng o kika litte. Tänkte ta o köpa en till tv bänk. Vill ha en likadan bredvid den vi redan har. Sen lovade vännen mej att ja skulle få käka på Kina, så ja hoppas han håller dt!:)
Sen är man ledig torsdag o fredag o sen jobbar man helg. Men går la bra dt..

Jaja nä inte så mycke mera att dela med mej, menmen.

Later!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback