Onsdag 19/12

Sitter nu på jobbet. Inge skoj, men de går. Ska sitta till 22,00 ikväll.
Inget jag ser framemot, men det får gå. Sökt komp från 17,15 för
att följa med Fritte till Alby o käka middag. Men de är kö så ja sitter
kvar till 22,00 ikväll. Samma pass imorrn 12,45-22,00. Jaja..

När ja kom till jobbet idag så gick ja till ledighetspärmen o sökte ledigt
den 21/12 nu på fredag, trodde aldrig att ja skulle få ledig. Men de fick jag!
Trodde aldrig att ja skulle få reda på de idag, men de fick jag. N Ö J D!

Idag har ja inte haft så mycke för mej, sov ut imorse o sen så duschade
jag o gjorde mej iordning för jobbet. Skönt.
Hade tänkt stryka, men sov lite för länge, så jag hann inte. Hade nog hunnit,
men men inte idag! :)

Imorrn kl.22,00 så är de långhelg. Fre, lör, sön och börjar jobba kl.09,00
på måndag o de är jul! Haha, gush va tiden går fort. J U L A F T O N,
already. Tyckte nyss de var 1a advent, man jobbar o jobbar. Så man hinner
inte riktigt med. Menmen, älskar jul, så ja tackar bara JA!
Jobbar framtill 13,00 denna jul, men de blir bra betalt.

I helgen ska ja julstäda. Kanske de blir en tripp till s-vall igen. Hämta hem mamis
nya glasögon om de kommit. O sen på söndagkväll blire kyrkan och Julmusiken.
Lyssna på syster ryster!

Jaja nä nu ska ja kika vidare, har en ½h lunch kvar, men vi lär la höras nå mera!

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback