Måndag 31/12

Oh dan började i en katastrof. Jag försov mej. Vaknade en kvart innan
ja skulle börja. Som tur va började ja kvarten innan vi öppnat här.
Så han innan fonen började ringa. Duktig Malin!
Men känner mej helt förstörd här där jag sitter. Men de får gå.
Sitter framtill 15,15 idag så ska ta mej igenom ett 6h pass.
Men de borde ju inte vara några problem. Sitter ju med Baby o de
räddar ju dagen!:)
Förstår inte att man kan vara så trött som jag är nu. Hoppas ja inte
somnar bara...tihi..

Idag när ja slutar så far jag hem o hämtar Andreas o sen far vi först
till fränsta till farmor o sen hem till Ljunga.
Blir gó mat o en massa Buzz!:) En trevlig hemmakväll!

Imorrn o på onsdag är jag ledig. Skönt. Sova ut o bara tare lugnt.
Sen jobbar man ju resterande dagar utav veckan. Men de ska väl la gå.

Jaja så är de, nu ska ja ta o jobba vidare, men vi lär la höras nå mera!

Gott nytt år!:)

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback