Måndag 17/12

Sitter nu på jobbet, medlemsservice idag. Riktigt lugnt, hinner med
lite mejl idag som ja annars inte brukar vara så duktig på när ja sitter
här, men jag gör så gott jag kan.

Idag jobbar jag framtill 17,00. Sen ska ja hem o packa för att sen styra
kosa ner till mami o papi i Ljunga. Övernatta där tills imorrn för att åka
till Christel i Viskan imorrn bitti. Skönare att få sova lite längre. Känns bra.
Kanske att de blir en s-valls tripp imorrn oxå. Man får la se hure blir.
Skulle vara skönt att bli klar med de sista. Men de lär ju visa sej.
Även att de kanske blir bio ikväll. Solstorm. Har ju sett den en gång,
men tyckte den var riktigt bra, så kanske att man ser den igen!:)
Annars blir de Andra Avenyn vid datorn, tillsammans me mami. Men de lär
väl la visa sej.

Igår jobbade ja framtill 14,30. Åkte hem o kikade på Ensam Hemma (igen) o
somnade till en sväng. När Berglund slutade så for jag, Elin, Berglund o Ida till
Östavall där även baby är o Vickis för att fira lilla julafton.
Käkade kycklingpaj, pepparkakor o glögg o annat gotta. Riktigt mysigt.
Sen blev de julklappsbyte. Jag slog till på Elins paket, det var en tomtenissa
o en vinflask, blue nun, riktigt skoj.
Så de blev en riktigt trevlig söndagkväll i eastwall!:)

Jaja så är de, nu har rasten tagit slut, så ska ta o jobba vidare, men vi kanske
höres nå mera under dagen!

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback