Östavall

Är nu på jobbet o sliter, har suttit här sen 9,15...kanske int så länge, menmen.. Jobbar iaf till 14,15 idag.
Flikkorn är i Ö-sund idag på spa o lyxar sej, tog mej ej råd att fara, känner för att lägga pengarna på julklappar istället ja då, men sånt är livet.

Efter jobbet idag blir träning på Grottan 1h, härligt, sen blire nog en solning på 18min, om solariet är ledigt vill säga. Efter det blire hem till Fritte, myspysa lite kanske..

Ikväll blire avslutningsfest i Östavall, fotbollen som annordnat. Dit me älsklingen o äta go mat o umgås me folket o bara ha allmänt trevlit. Blir nog skoj dt!

Imorrn blire s-vall me Andreas, börjar sedan jobba 14,15...men fick komma lite senare om ja int skulle komma hem, men så mycke senare blire nog inte skulle ja tro. Men dt var skönt att de sa okej om den saken iaf.

På tisdag nästa vecka blir nog s-vall igen me mammsen, iväg o handla julklappar. Vill vara ute i tid, så man inte kommer mitt i julruschen, men dt vill säga om man har råd att åka då, eftersom att lönen inte kommit än, men blir nog enj*vla rusch om man skulle åka nästa helg precis i löningen oxå, så får la se hure blir.. Hade ju tänkt åkt v,48 den helgen. Hade tänkt. Men Malin har tydligen börjat jobba varannan helg nu ist för den var tredje som dt var förut, men dt är ingenting att göra åt. Så dt är bara att gå hit o jobba.

Nu har man snart rast, men har väl snart haft rast i 10min redan, men de får ja ta. Sånt är livet.


Mina flikkor, dt underbaraste som finns:
Catrin, Elin, Malin o Nova!




Malin älskar Andreas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback