Morron

Klockan står endast på 05,14.. Oh vad gör jag uppe nu? - Har inge bra svar på det. Är varken trött eller pigg.
Älsklingen är och jobbar, han började redan klockan 04,20 imorse han, starkt utav han att kunna pallra sej iväg så pass tidigt. Men vad gör man inte.

Idag blir dt ett skönt pass på jobbet, hoppas jag på iaf. Jobbar 08,30-15,15 iaf, känns rätt skönt, sen bara få gå hem o tare lugnt.

Malla min tror ja kommer hem idag oxå från BB, kan knappt bärga mej från o träffa henne och det lill underverket - Nova.
Att det kan växa en bebis i magen, hela processen är ett helt underverk. Men Gú så sööt hon var.
Bland det vackraste jag har sett.


Egentligen förstår ja inte mej själv varför ja sitter här, försöker få nån koll på detta nu iaf, hur det fungarerar, se man kan ju knappt stava!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback