Jobbar

Är inte på mitt bästa humör idag över att sitta här, men dt är väl sånt man får stå ut med.. Har suttit här i 45min nu o har endast en bokning, ser inte så lyckat ut på säljlistan om man säger så, men man kanske kan ändra på dt, ska ju sitta här tills 21,15 så har liten stund kvar på att sälja litte mera..
Jaja så är dt..
Annars idag har ja int gjort så mycke, gjort litte mera jul hemma men annars har dt inte hänt så mycke...

Ikväll skulle nog mami o papi komma upp me bokhyllan som vi köpte i lördags i s-vall, sen så skulle de även komma upp me parabolen min.. Så nu kan vi kika litte på filmkanalerna..!:)

Jaja ska väl la jobba vidare nu ja, har rast om 50min så dt är ju skönt..


Malin älskar Andreas!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback